Przygotował Monter
Po co obwozić swoim samochodem dostawczym powietrze, jeżeli da się je wypełnić dodatkowym miejscem dla towaru. Następny zarobek odszukasz na podłodze. Pomysł jest banalnie trywialny i zaczerpnięty prosto życia. Wystarczy wyższy pułap z ładunkiem na niewielu podporach, linach dla przytrzymania oraz trzymaczach jakie całość umocnią. A zatem sposób umożliwiający na wypełnienie kolejnej załadowczej przestrzeni na tej pojedynczej kubaturze przyczepy i skrzyni ładunkowej. Ważna staje się wypoziomowana konstrukcja ze metalowych oraz aluminiowych belek, na jakich spoczywa pełny bagaż i odpowiedzialny za załadowanie. Podwójna podłoga modelu DFS dla kontenerów oraz system CTD III dla skrzyni załadowczej da się wykorzystać w dowolnej ciężarówce. Podczas prawidłowej regulacji, da się to montować w praktycznie każdym modelu auta a także gabarycie kubatury do załadowania. Stemple noszące pionowe, są wyposażone w nacięcia w formie miejsc do jakich wpina się belki w poziomie będące miejscem do składowania towaru. Na nim stoi bagaż utrzymywany pasami wraz z mechanizmem dociskającym. Trzeba to jeszcze porozdzielać szynami w postaci przegrody między burtami oraz ustabilizować kolejnymi szynami przenoszącymi ciężar. W zasadzie budując w taki sposób kolejną kubaturę oraz wobec tego zwiększając ilość transportowanego ładunku. Równocześnie by skrócić czas potrzebny do przygotowania ciężarówki w podróż. Podsumowanie będzie korzystne jak już wkrótce odczuje nasza konkurencja. Więc szerokości oraz do spotkania na szosie zmotoryzowani!